2017. feb 08.

Ki kicsoda?

írta: baranyanna
Ki kicsoda?

Ez olyan, mint a film végén a szereposztás. :-)

Nem, még nem tervezem, hogy befejezem az írást, de talán jó képbe helyezni Titeket, hogy kik azok, akiket állandóan emlegetek az írásaimban. :-)

img_6882.JPG

A sorrend nem fontossági és folyamatosan bővülhet. :-)

Marci... A Társam. Jelen állapot szerint hivatalosan is az élettársam és mint ilyen Ő az első. Férjnél ugyan már háromszor voltam, de élettársam még soha nem volt. Eddig. Marci művész. Zenész. Egy népszerű zenekar koncertjén figyeltem fel rá és azonnal bejelöltem a Facebook-on. Visszajelölt. Az Ő elmondása szerint csak véletlenül. Szerintem meg SE! :-) Jó sok kört futottunk, de másfél éve egy pár vagyunk.

http://baranyanna.blog.hu/2015/09/10/mi_ketten_619

DrágajóAnyám... 37 éves volt, amikor születtem. A mindene voltam. És Ő is nekem. 2014. augusztus 17-e óta nincs velem. Itt írtam Róla:

http://baranyanna.blog.hu/2014/08/18/dragajoanyam

A Barátaim:

Orsika:  Az első esküvőm és az Ő egyetlen esküvője Lacikával egy templomban volt. Szoktam mondani, hogy a jó Isten küldte nekem. Mintha a Nővérem lenne.

Mariannka: Orsikám barátnője volt, de közel húsz éve már az enyém is. Figyel rám, aggódik, törődik és minden áldott nap rám ír. Szeretem.

Jucika: Nap, mint nap, mint nap gyötröm a dolgaimmal. Szerintem vele beszélek a legtöbbet. A legokosabb barátnőm. Mindent is tud. Csoda egy lény, bárcsak elhinné magáról.

Öcsike: Az egyik legfontosabb férfi az életemben. Amikor Anyu meghalt, Ő volt ott, amikor elvitték a halottszállítók. Nekem nem volt erőm. Helyettem is erős volt. Ahogyan tegnap is írtam szkrebliben (Scrabble) béna. :-)

Szilvi: Először csak egy zenekarért rajongtunk (Első Emelet). Ebből lett először szimpátia. Pár éve viszont a mindennapjaim része. Fontos része.

Tibor: Jó ideig a főnököm volt.  Mára már a Barátom. Több, mint tíz éve dolgozunk együtt. Mindent tudunk egymásról. Segít. Mindig. Mindenhogyan. Nem tartanék itt, ha Ő nem lenne.

Renike: Kolléganőből lett barátnő. Jóval fiatalabb, mint én, mégis jóval higgadtabb.

Zsolti: Reni életének társa. Lombikprogramunk nyilatkozatának egyik tanuja, nélküle sehol nem tartanánk. :-)

A segítőim:

Kinez Zsuzsi: Rendes nevén Keller Zsuzsa. Hivatását tekintve kineziológus. Drága Jazzy Rádiós kolléganőm Háver Varga Mariannka ajánlására mentem el Hozzá. Személyisége olyan, mintha évszázadok óta ismernénk egymást. Segít nekem. Már a tudat is, hogy létezik.

Valika: Rendes nevén Barabás Valéria. Hivatását tekintve kineziológus, a Kaáli Intézet egyik legjobb nővére/asszisztense/segítője. Nekem mondjuk a legjobb. Őt Kinez Zsuzsi révén ismerem. Jó sokáig nem is találkoztunk személyesen, mégis nagyon-nagyon sokat segített: milyen vizsgálatokra menjek el, milyen vérvételekre, mit szedjek és ezek melllé a kineziológiának köszönhetően a lelkemet is erősítette. Ő a puha biztonságérzetem.

Dr. Balla Levente, a DoktorBácsim: Szerintem még nincs negyven éves. Bárhogyan is alakul az élet, számomra a legjobb orvos. Teljesen véletlen, hogy Hozzá kerültem. Felhívtam a Kaáli Intézetet és Őt kaptam. Nem tudtam róla semmit. Nyilván rákerestem a gugliban. Egyetlen fényképet találtam. Nem valami jó kép. De mosolyog rajta. Aztán az első személyes találkozáskor is óvatos voltam. Ő is. Szeretem amilyen. Nem hiteget, nem áltat. Elmondja a konkrét dolgokat úgy, ahogyan azok vannak. Lediktál mindent, ha kérem és többször is átvesszük, ha nem értem. Hiszek Neki és hiszek benne. Mikor megkérdeztem, hogy írhatok-e róla (persze csupa jó dolgot), a megszokott mosolygással fogadta. Nincsenek véletlenek, rosszul írtam az elején. Pont rá volt szükségem.

 

Szólj hozzá

kaáli intézet kaáli babavállalás negyven felett dr balla levente keller zsuzsa kineziologus barabás valéria kineziológus segítőim