2017. feb 04.

Sorsszerűség van, véletlen nincs...

írta: baranyanna
Sorsszerűség van, véletlen nincs...

"Merd a sorsodat élni, ne csak az életedet!"

Ezt az igen fontos mondatot kaptam az én kedves Valimtól a héten. Megütött. Jókor leírt, jó mondat. Erős mondat. De mi a sorsom? Kinek mi a sorsa?

Valahogy úgy próbáltuk megfejteni - Valival együtt -, hogy az, ami felé sodródunk és ahonnan a legtöbb pozitív visszajelzés, vagy segítség érkezik.

Nehéz napok vannak mögöttem.

Drága kezelő DoktorBácsim mondta, hogy a hormonoktól várható a hangulatingadozás. Olyan, ami adott esetben nem indokolt. Figyeltem magam.

Semmi. Már olyan, ami nem indokolt.:-)

Vegyük sorra:

Sajnálni magam, mielőtt beszúrom az injekciókat, az indokolt.

Belegondolni, hogy másnak minden egyéb "trükk" nélkül is sikerül, az indokolt.

Belegondolni, hogy komoly fordulópontján van az életem - hiszen mostanában derül ki, hogy lesz-e egyáltalán baba, vagy gyermek nélkül kell éljek -, az indokolt.

Szúrás előtt, alatt, és után Marcit gyötörni - gyakorlatilag mindenért a világon -, az indokolt.

Így megállapítható, a hormonok nem voltak rám igazi hatással. :-)

Viccet félretéve, tényleg megéltem apróbb mélypontokat, de valahogy a hitem nem hagyott el. (És még Marci sem. Pedig feszítettem a húrt rendesen.)

2017. február 2-a több szempontból is neves nap. Egyrészt kis hazánkba érkezett Vlagyimir Vlagyimirovics Putyin - zrásztvujtye táváris - másrészt pedig ultrahangra mentem a Kaáli Intézetbe, tüszővizsgálatra.

Apropó! Tegyétek a szívetekre a kezeteket! Tudjátok, hogy mi a tüsző? Nem! Most nem ér a guglin keresni.

A petefészekben a petesejt egy érési folyamaton megy át, és kialakul belőle és a körülvevő sejtekből az úgynevezett tüsző. Ez a tüsző termeli az úgynevezett ösztrogéneket, a tüszőhormonokat. Nagyjából a folyamat közepén a megérett petesejt kiszabadul a tüszőből (ez az ovuláció), és bejut a petevezetékbe. (forrás: webbeteg.hu)

 Jó, én nem tudtam. Illetve folyton petesejtnek emlegettem. (Nem csoda, ha megsértődött...)

Nézzük, mi múlt az ultrahang vizsgálaton: van-e a hormonkezelésnek eredménye, nőttek-e a tüszők, illetve, hogy február 4-én vagy február 6-án lesz-e a leszívás.

Három tüsző alakult. Ami pont háromnyi remény...és a doktor úr mondata: szombaton lesz!

Szombat=február 4.

Istenem!

Február 4.!

DrágajóAnyám születésnapja lenne! A nyolcvanadik!

Ez a sorsszerűség! Azt hiszem...

img_6816.JPG

A normális nemi ivarérettség időszakában két, egymáshoz kapcsolódó ciklus megy végbe a nők szervezetében. A petefészekben a petesejt egy érési folyamaton megy át, és kialakul belőle és a körülötte lévő sejtekből az úgynevezett tüsző.

Részletek: http://www.webbeteg.hu/cikkek/nogyogyaszat/5822/a-noi-ciklus-mukodese
Szólj hozzá